Hvis du vil gi kundene dine muligheten til å chatte med deg direkte i butikken, kan du legge inn en kundechat i Fabrikk.

Gå til Utseende > Fabrikk > Redigere > Tillegg > Kundechat

Klikk på "+Legg til felt" for å se hvilke kundechatter vi støtter:

Her kan du lese mer om hvordan de ulike tjenestene fungerer, samt hva de koster: 

Zopim
ImBox
Chatlio
Tawk
Olark
Livechat

Du tegner en avtale med/registrerer deg hos de ulike leverandørene utenfor Abicart. Videre legger du inn koden du får av leverandøren (f.eks. Zopim) i temaet. 

Klikk på selve feltet for å komme i gang med innstillingene: 

...og legg inn koden du har fått fra chatleverandøren: 

Klikk på "Ferdig" og lagre. 

I dette tilfellet dukker chatten (Zopim) opp i nederste høyre hjørne på alle sider i butikken:  

I dette eksempelet klikker man på chatten for å brette den ut og begynne å chatte: 

Fant du svaret?